WW3: Minuman Bergas Buat Perut Panas

Minum Sikit-Sikit aje!

Minum Sikit-Sikit aje!

Musim-musim perayaan mesti kita dihidang kan minuman bergas.. Ini kira tak banyak lagi, kalau orang lain aku rasa berpak-pak. Jangan tak tahu, bahaya minum air bergas terlalu banyak boleh buat perut jadi panas dan meragam. Itu tak kira lagi lain-lain bahaya. Ini sekarang aku tengah menahan kesakitan perut panas, kawan aku siap tercirit-cirit minum air gas..

(638)

8,745 total views, 1 views today

Dua Kumpulan Busker Bukit Bintang
Jika anda dibuang kerja sebab BOIKOT syarikat ini.

6 Comments on "WW3: Minuman Bergas Buat Perut Panas"

  1. minum sikit-sikit ja.

    lagi bagus, tak payah minum. haha
    titan recently posted…Bagaimana saya dapat RM10 ribu pertama dengan hanya menulis blog?My Profile

  2. Air gas ni baik tak perlu minum. Bukan hilang haus pun.

    Gula banyak..
    Tudung Labuh Online recently posted…Tudung Telekung Online Lycra InspirasihanaMy Profile

  3. Musim raya ni makan minum kena jaga sikit. Jangan main redah je. Hehe
    Hazmin Hamudin recently posted…Isu Boikot Barangan IsraelMy Profile

  4. selalu minum kuar angin je banyak nih…ohoho

  5. setuju… kena kurangkan sebanyak boleh… kalau boleh terus jangan minum lagi bagus…..

  6. agak la… tu jarang minum tu..
    tp kan.. klu yg x gas bahaya x.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge

Pin It on Pinterest

Kongsi Di Social Media Anda

Share this post with your friends!