Senarai 3 Produk Hilangkan Parut

Korang tengah cari produk terbaik untuk hilangkan parut? Tak kisahlah parut jerawat ke, chickenpox ke, accident ke? Memang susah nak cari sebab takut tak berkesan. Sia-sia je kan bayar mahal-mahal tapi tak nampak perubahan. So aku nak tolong korang memudahkan pencarian produk yang betul. Kat sini aku ada senaraikan antara tiga produk yang popular dengan keberkesanannya ikut testimoni dan pengalaman aku sendiri.

TIPS:  Korang kena konsisten dan disiplin sapu ubat parut pada kawasan parut tu. Dan korang kena selalu minum air suam banyak-banyak untuk percepatkan lagi proses nak rawat luka atau parut.

1. Mederma

Merdema ni ada formula gel proaktif yang dapat mengurangkan parut lama dan baru yang ketara. Dia ada kombinasi tiga bahan aktif iaitu cepalin, allantoin dan aloe vera. Kombinasi istimewa bahan aktif dalam produk ni akan bertindak secara aktif dalam parut. Ikutkan apa yang aku baca dalam testimoni, memang boleh nampak perubahan parut ikut ton warna. Membuat parut lebih lembut, lebih licin dan lebih elastik macam kulit asal. Mederma ni femes kat US dan kat Malaysia ada jual di farmasi berhampiran. Harga dalam RM 40 hingga RM 115 ikut jenis.

2.  Dermatix

Dermatix ni ubat berbentuk gel yang boleh hilangkan parut gelap dan kemerah-merahan kat kulit. Dan boleh menghilangkan kegatalan atau rasa tidak selesa pada kawasan yang berparut. Sebab ada jenis parut yang boleh jadi kudis gatal-gatal kan. Kesannya boleh tahan cepat. Ada jual kat farmasi. Harga hanya RM45.50 untuk saiz kecik, RM62 saiz besar.

3.  Azanis Scar Serum

hilangkan parut, the best scar serum, azanis scar serum
Azanis Scar Serum

Azanis Scar Serum ni produk yang aku rasa paling sesuai untuk orang asia yang sedang mengalami masalah parut dan nak nampakkan hasil secepat mungkin. Aku sendiri pun rasa tak percaya lepas tengok testimoni produk ni Baru aku percaya kesan dia memang lagi cepat dan selamat kalau nak dibandingkan dengan produk nombor 1 dan 2. Kiranya Azanis Scar Serum patut korang cuba. Azanis Scar Serum ni dalam bentuk serum, maknanya dia punya tekstur sangat lembut, cepat meresap, dan mesra kulit. Tak berminyak dan tak rasa geli kalau pakai. Antara bahan-bahan penting dalam produk ni ialah antioksida yang sangat tinggi dan anti-radang dalam Vitamin E Natural) dan Cocoa Butter. Azanis Scar Serum ni boleh dikatakan satu produk bertaraf antarabangsa juga ni.

Selain kat Malaysia, ada dijual di Singapore, Indonesia dan Thailand. Tapi kena hati-hati sebab ada produk tiruan Azanis Scar Serum kat luar sana. Korang boleh dapatkan Azanis Scar Serum ni ada jual di farmasi-farmasi dan online.

Ok itu sahaja perkongsian buat korang yang masih tercari-cari produk hilangkan parut terbaik di dunia. Diharapkan perkongsian ini sedikit sebanyak dapat membantu korang membuat pilihan yang betul. The Best Scar Serum.

(10)

588 total views, 0 views today

Incoming search terms:

  • ubat parut jerawat yang paling berkesan di farmasi
  • ubat jerawat di farmasi
  • ubat jerawat paling berkesan di farmasi
  • azanis scar serum watson
  • ubat dermatix
Rahsia Nak Nampak Muda
Syoknya Bercuti Ke Langkawi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge