Selamat Hari Raya Aidilfitri 2016

Gambar Iftar Blogger di Kantan Hotplate
Gambar Iftar Blogger di Kantan Hotplate

Terima kasih Allah kerana membenarkan aku merasa nikmat bulan Ramadhan pada tahun 2016 ni. Sekejap je masa berlalu dan kita hampir ke hari kemenangan umat islam untuk meraikan pada hari raya aidilfitri. Maka pada malam raya dan pagi raya nanti mari la kita ucapkan

Taqaballahuminna wa minkum ‘semoga Allah menerima daripada kita dan menerimanya daripada awak‘.

Disini juga aku ingin memohon sejuta kemaafan jika ada tersalah silap, terkecil hati, tersalah cakap dan macam-macam lagi dekat korang. Aku minta maaf sangat-sangat. Insan lemah macam aku ni tak terlepas daripada membuat kesilapan.

Tapi aku rasa beruntung dapat berkawan dengan korang semua.

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin diucapkan kepada rakan-rakan blogger, client dan semua orang.

Mudah-mudahan kita dapat bertemu pada Ramadhan tahun depan.

Sorry tak sempat nak buat poster cantik-cantik gambar pun main tangkap muat nak gerak balik kampung dah ni.

Balik kampung dekat Negeri Sembilan, sesiapa yang kampung berdekatan, roger-roger den!

Panjang umur kita jumpa lagi. insyallah.

Selamat Hari Raya

Ikhlas daripada,
Halim Brohters

687 total views, 1 views today

Movie Yang Dah Tonton 2016
Segmen Bloglist & Blogwalking Rafzan Tomomi Story '15

3 Replies to “Selamat Hari Raya Aidilfitri 2016”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge