Pusat Kesihatan Terapi Ozone Baru Buka di Shah Alam

Aku pernah dengar orang cakap, kalau kau nak putih ke, jadi kurus ke, kulit bersih tak ada jerawat kau kena cuci darah dulu. Baru lah mujarab segala supplement yang korang makan tu. Aku pun tercari-cari juga tempat mana yang boleh buat cuci-cuci darah ni. Mujur haritu aku dapat jemputan daripada rakan media untuk menghadiri majlis Perasmian Pusat Kesihatan Eyka 03 Purification.

Perasmian Pusat Kesihatan Terapi Ozone

Pusat Kesihatan Eyka 03 Purification ini dibuka di Laman Seri Business Park Section. Sedang elok lah korang pergi sana buat terapi ozone. Bagus untuk kesihatan awet muda gitu serta sangat berkesan untuk Merawat dan Mencegah penyakit. Dekat sana ada alat serba canggih, doktor dan nurse yang bertauliah. So tak perlu bimbang lah.

Terapi Ozone

Ini ah! ada satu auntie lepas je pelancaran terus buat terapi ozone. Best juga kalau dapat bersih darah-darah kotor ni nanti darah jadi bersih balik.

Apa itu terapi Ozone?

Terapi OZON adalah suatu proses untuk membersihkan darah dengan menggunakan mesin generator yang menghasilkan OZON(O3) untuk tujuan perubatan. Mesin generator OZON mempunyai penapis (DIALYZER) yang mampu menyingkirkan secara langsung PLAK KOLESTROL, SEL LEMAK dan ASID URIK untuk membantu MENURUNKAN PARAS KOLESTROLdan GULA dalam darah serta mengurangkan kebergantungan kepada ubat-ubatan yang berasaskan bahan kimia, seperti anti kolestrol yang mempunyai kesan sampingan.
OZON(O3) dalam darah akan menghapuskan kuman dan bakteria kerana kebanyakkan kuman dan bakteria adalah ANAEROBIC iaitu tidak boleh hidup di dalam oksigen. OZON(O3) sangat berkesan untuk MERAWAT dan MENCEGAH penyakit. Jumlah pesakit kencing manis (Diabetis) di Malaysia sudah mencapai 2.6 juta orang dan ramai pesakit kencing manis telah hilang keyakinan dengan perubatan barat. Melalui rawatan terapi OZON, darah yang kotor akan dicuci dan disaring. Setelah disaring dan dicuci, darah akan disembur dengan menggunakan mesin yang menghasilkan OZON(O3). Darah yang telah dicuci dan bersih akan dimasukkan semula ke dalam tubuh badan.

Manfaat dan kebaikan terapi Ozon
Selain oksigen (O2), OZON(O3) merupakan komponen udara segar yang sangat bermanfaat dalam meningkatkan stabiliti sel-sel sihat yang normal dan menyingkirkan sel-sel yang tidak matang, sakit dan cacat, sel-sel yang asing bagi tubuh seperti virus, bakteria, jamur dan lain-lain.
Ozon(O3) mencegah dan merawat dengan lebih efektif pelbagai jenis penyakit.
Contoh penyakit-penyakit utama :
• Penyakit Jantung
• Penyakit Darah Tinggi
• Penyakit Kencing Manis
• Penyakit Buah Pinggang
• Penyakit Gout
• Penyakit Strok
• Penyakit Migrain
• Penyakit Hati
• Penyakit Kulit
• Penyakit Kanser .

Dapatkan rawatan segera di Pusat Kesihatan  Eyka 03 Purification, khasnya kepada pesakit kencing manis. Pesakit-pesakit yang telah menjalani rawatan Eyka Ozone O3 telah kembali sembuh sepenuhnya. Rawatan Ozon adalah satu-satunya rawatan alternatif bagi pesakit yang mempunyai luka akibat kencing manis dan pemotongan tidak diperlukan lagi. Sebelum memulakan rawatan, segala maklumat akan diberikan oleh jururawat terlatih kepada pesakit yang ingin menjalani rawatan. Keberkesanan Rawatan Ozon Terapi telah terbukti dalam tempoh 14 hari.

Eyka Purfication

Hubungi :
Untuk mendapatkan khidmat terapi ozon sila lawati pusat kesihatan di alamat:

Eyka O3 Purification Sdn Bhd,
G02, Block 1, Laman Seri Business Park Section,
40100 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.
Tel: 03-55234848

9,604 total views, 3 views today

Incoming search terms:

  • kelebihan rawatan terapi
  • ozone therapy shah alam
YES! Shaklee Aku Punya
Mini Showcase tribute Allahyarham Tan Sri P.Ramlee.

13 Replies to “Pusat Kesihatan Terapi Ozone Baru Buka di Shah Alam”

        1. Hai. Saya ingin bertanya kos terapi ozon darah ni utk satu kali, anggaran kos nya? Saya makan byk suppliment tp kurang berkesan. Pm saya di wassap 012-3642406. Thanks.

  1. Saya berminat nk cuba kaedah rawatan ini memandangkan saya dari sarawak segala kos kene ambil kira dan apa kah prosedur yg perlu saya lalui sebelom nk buat rawatan?

  2. Puas call x angkat2.saya dari temerloh nk bawa ayah buat terapi.nekad je datang tanpa buat temujanji.0199224382.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge