Pasangan Hidup Saya mesti lah cacat Otot pada bahagian Pipi

Kau orang rasa ada yg sepadan tak?

Aku berhasrat untuk mendapatkan seorang pasangan yang cacat pada bahagian pipinya. Cacat bukan sebarang cacat, cacat itu yang sweet sangat… Cacat yang aku maksud kan adalah lesung pipit 😀

Kalau nak tahu :

Lesung pipit adalah kecacatan pada otot Zygomaticus di bahagian pipi, iaitu ia lebih pendek berbanding normal. Jadi apabila tersenyum akan berlaku lekuk di bahagian tersebut. Namun ternyata ia satu ‘kecacatan yang indah’ sebenarnya.

Tidak pula aku meminta se ” sweet “ Preity Zinta, cukup sekadar sepadan dengan ku nanti. hehe

Kau orang rasa ada yg sepadan tak?

Kau orang rasa ada yg sepadan tak?

 

(300)

7,234 total views, 1 views today

2 Tempat Dituju Satu yang sampai!
Blogger Diugut Saman Sejuta Ringgit oleh Kolej UNIFIELD

3 Comments on "Pasangan Hidup Saya mesti lah cacat Otot pada bahagian Pipi"

  1. cacat otot pipi erk..amboii sweet2 die..

  2. Taknak lah ngaku ada jugak.. haha
    Anirah Azuri recently posted…Peraturan Istiadat Berkabung Tragedi MH17My Profile

  3. nak ngak lesung pipit ny.e…g buat pembedahan je..hahahha

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge

Pin It on Pinterest

Kongsi Di Social Media Anda

Share this post with your friends!