Luangkan Hujung Minggu Di Festival Laman Seni 2016

laman seni shah alam

Laman Seni Sekysen 7, Shah Alam last pergi sana 2 tahun lepas tahun 2014. Tempat tu siapa pernah pergi memang akan nampak tetiap petang akan jadi tempat perhatian untuk bergambar dekat sana. Kalau tak silap aku tempat tu ada macam-macam aktiviti menarik setiap malam. Cerita pasal aktiviti menarik ni, dekat laman seni tu kalau korang nak tau tetiap tahun ada sambutan Festival Laman Seni Shah Alam. Aku pun baru je tau ni.

Sabtu hujung minggu ini kalau korang tak ada buat apa-apa meh la kita ramai-ramai datang memeriahkan Festival Laman Seni Shah Alam yang dianjurkan oleh pihak Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA). 3hb September 2016 daripada pukul 10.00 pagi sampai jam 7.00 petang.

Ada pameran dan jualan booth, pertandingan kompang, street dakwah, pertandingan street soccer, sukan rakyat dan persembahan pentas. Paling best ada Ponpon Aiskrim Freeee…. Kita orang team blogger seramai 20 orang bentuk 4 kumpulan. Setiap kumpulan ada 5 orang berpecah peluh sampai lengit main sukan rakyat.. yeahh! Siap sedia kita tengok siapa kah juara…

(0)

842 total views, 1 views today

Upin & Ipin Jeng, Jeng, Jeng!" Muzik Video Animasi Manusia
Sebab Benda Ini Mengimbau Zaman Kanak-Kanak Aku

2 Comments on "Luangkan Hujung Minggu Di Festival Laman Seni 2016"

  1. best ni.. retis pun ada… 😉
    anuar recently posted…Komisyen ke 3 Rahsia UberMy Profile

  2. Oh… ada program menarik rupanya ye

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge

Pin It on Pinterest

Kongsi Di Social Media Anda

Share this post with your friends!