Ikan Pekasam Makan dengan apa pun sedap

Ikan pekasam? Tak ingat la pernah makan ke tak. Tiba-tiba teringin nak makan ikan pekasam ni. Ni gara-gara tengok gambar ni la..

Tulang masak kurma..

Sambal belacan..

Sawi goreng…

Ikan pekasam..

Fuh! ikan pekasam ni la yang pembuka selera ni.. Ikan Pekasam Makan dengan apa pun sedap

Ikan Pekasam Ori
Ikan Pekasam Ori

Duk dengar kawan-kawan bercerita la.. Ikan pekasam.. ikan pekasam.. Duk lekat sampai skg.. Aku pun duk tanya la ikan pekasam apa yang sedap.?

Diaorang kata Pekasam Utara Ori..

Haih! nak kena cuba ni.. Kita try makan rasa cmna kan.. Selagi tak rasa susah sikit nak felling2 becerita dalam blog, tapi bila sekali dah rasa kecoq ayat lioq oi!!!…

Tauke ikan pekasam oh… tauke ikan pekasam? Tunggu chek beli na.. Boleh chek review kat blog.. Tudia……

Hubungi: Dwan Inzaghi

(752)

10,429 total views, 3 views today

Keenakan makanan Baba Nyonya dan Persembahan Kebudayaan
Food Review : Nikmati Juadah Balik Kampung The Mill Cafe

8 Replies to “Ikan Pekasam Makan dengan apa pun sedap”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge