Event


asyikin exclusive setapak mall

Pembukaan Butik Asyikin Exclusive Setapak Central

Antara butik terkenal di Melaka adalah Asyikin Exclusive. Ada 2 cawagan Asyikin Exclusive dekat Melaka. Satu di Mahkota Parade dan satu lagi di MITC, Melaka. Orang perempuan nak beli tudung ke, baju, apa-apa pakaian perempuan…

500 total views, no views today


No Image

Naik Bas Dari KL Ke Johor

Dah lama tak balik kampung naik bas, syok wor balik kampung naik bas ekspress. Sampai dekat kampung naik bas jenis lama nak uzur kena buka tingkap bagi rasa angin. Kampung aku dekat Tampin, jadi masa tu bas…

1,210 total views, no views today


puan-ayu-azmera

Single Wangikanlah Hatimu Noraniza Idris

Kali ni, aku nak berkongsi tentang satu produk yang viral di laman sosial sejak kebelakangan ni. Sebenarnya, produk Mewangi Satu Dunia dan pengasasnya Puan Ayu Azmera, tak perlu aku perkenalkan lagi sebab aku yakin dan pasti ramai…

1,053 total views, no views today



amyra rosli dan amar baharin

Jenama Sendiri Bersama Amyra Rosli

Rasa-rasa macam nak bercerita pasal artis la pula. Korang ada perasan tak mana-mana artis yang tengah bercinta tahap manis potong kaki? Kalau aku perasan ‘Lofattah’, siapa lagi Neolofa dengan Fattah Amin ler. Kemain lagi aku…

1,734 total views, no views today


Pin It on Pinterest