Contest & Giveaway


No Image

Selfie & Welfie Contest bernilai RM1000

Korang Raja dan Ratu Selfie? Dulu kalau korang selfie tak ada faedah yang boleh dapat pun. Sekarang kalau korang selfie korang berpeluang untuk merebut daripada wang tunai RM1000. Siapa nak bagi betul? Kerja pun senang,…

1,424 total views, no views today


Sayaiday dan Ayueidris Giveaway August 2015

Best nya kalau menang salah satu hadiah-hadiah ini. Siapa tak nak woiii? Memang rugi lah. Kalau aku, aku nak hadiah Penginapan 2 Hari 1 Malam The Kabin tapi yang tu dapat pergi seorang je, hmm Pak John…

791 total views, 1 views today




No Image

Giveaway Mudah amirnawawi.com

Salam sejahtera diucapkan kepada semua. Entri ini adalah entri untuk Giveaway Mudah di blog amirnawawi.com. Saya begitu teruja untuk turut serta dalam giveaway ini. Giveaway ini cukup mudah dan pelbagai hadiah menarik ditawarkan kepada pemenang….

2,586 total views, no views today


Pin It on Pinterest