July 2016

zack kapcai

Movie Day Out Tonton Zack Kapcai

Weh, lamanya tak tengok cerita Melayu. Tahun ini movie banyak tengok cerita omputeh, sekali sekala layan cerita Melayu apa salahnya. hahaha Rasanya tahun ini macam tak berapa banyak je filem Melayu keluar pawagam. Bulan ini tengok…

1,124 total views, no views today


No Image

Wherever you are, I’m always by your side

Wherever you are, I’m always by your side. Maksudnya… Di mana sahaja awak berada, saya sentiasa di sisi awak. Ya betul! Saya bukan manusia magik apatah lagi malaikat yang boleh ada di sisi awak di…

733 total views, no views today


No Image

Movie Yang Dah Tonton 2016

Aku rasa tahun ini paling banyak tengok movie. Tengok semua bayar sendiri. Padahal banyak je dapat tiket movie daripada KLIPS. Tapi itu la semua movie screening yang dapat buat malam dan habis midnight, lepas tu buat…

841 total views, no views today


No Image

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2016

Terima kasih Allah kerana membenarkan aku merasa nikmat bulan Ramadhan pada tahun 2016 ni. Sekejap je masa berlalu dan kita hampir ke hari kemenangan umat islam untuk meraikan pada hari raya aidilfitri. Maka pada malam…

801 total views, no views today


No Image

Iftar Tudia Char Kuey Teow

Buat pertama kali nya untuk tahun 2016 iftar Hai Blogger! diadakan dua kali. Kalau siapa yang perasan penaja iftar sama dengan penaja Blogger Raya 2015 lepas. Sebab makanan terbaik, ketam besor-besor tu yang datang repeat makan…

1,053 total views, no views today


Pin It on Pinterest